Szanowni Klienci
Miło nam poinformować, że udostępniliśmy usługę BLIK nie tylko osobom fizycznym, posiadającym w naszym Banku rachunek indywidualny, ale również osobom posiadającym rachunek rolniczy oraz firmowy. Warunkiem korzystania z usługi BLIK jest posiadanie konta z dostępem internetowym w Banku Spółdzielczym w Suwałkach oraz zainstalowanej aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego w Suwałkach (BSSuwalkimobileNet) . Dzięki usłudze BLIK można szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych, wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej.
W ramach usługi BLIK udostępniliśmy usługę przelew na telefon osobom fizycznym oraz posiadaczom rachunków rolniczych.
Poniżej przedstawiamy Państwu najważniejsze informacje dotyczące usługi BLIK oraz instrukcję BLIK krok po kroku , w której dowiedzą się Państwo jak uruchomić usługę BLIK w telefonie.
Zapraszamy również do naszych Oddziałów, gdzie Pracownicy pomogą Państwu zainstalować aplikację i wyjaśnią jak korzystać z BLIK.
Co to jest BLIK ?
Kto może korzystać z BLIKA ?
Aktywacja BLIK
Gotowe – BLIK jest aktywny.
Dzięki usłudze BLIK możesz:
Płatności w sklepach lub w Internecie:
a. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów;
b. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego w Suwałkach;
c. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu);
d. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga;
e. To już wszystko – zakupy opłacone.
Wypłata gotówki z bankomatu*:
a. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
b. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
c. Podaj kwotę transakcji
d. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego w Suwałkach.
e. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
f. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego w Suwałkach poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
g. Wypłata dokonana
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego w Suwałkach
3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
• aktualizuj system operacyjny oraz aplikację Banku Spółdzielczego w Suwałkach
• stosuj oprogramowanie antywirusowe
• stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
• aktualizuj przeglądarki internetowe;
4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją Banku Spółdzielczego w Suwałkach i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja Banku Spółdzielczego w Suwałkach .
Tabela opłat i prowizji bankowych dla Klientów Indywidualnych
Tabela opłat i prowizji bankowych dla Klientów Instytucjonalnych