Zadzwoń do nas87 565 00 77

E-mailsekretariat@bssuwalki.pl

BLIK

Szanowni Klienci

Miło nam poinformować, że udostępniliśmy usługę  BLIK nie tylko osobom fizycznym, posiadającym w naszym Banku rachunek indywidualny, ale również osobom posiadającym rachunek rolniczy oraz firmowy. Warunkiem korzystania z usługi BLIK jest posiadanie konta z dostępem internetowym w Banku Spółdzielczym w Suwałkach oraz zainstalowanej aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego w Suwałkach (BSSuwalkimobileNet)  . Dzięki usłudze BLIK można szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych, wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej.

W ramach usługi BLIK udostępniliśmy usługę przelew na telefon osobom fizycznym oraz posiadaczom rachunków rolniczych.

Poniżej przedstawiamy Państwu najważniejsze informacje dotyczące usługi BLIK oraz instrukcję BLIK krok po kroku , w której dowiedzą się Państwo jak uruchomić usługę BLIK w telefonie.

Zapraszamy również do naszych Oddziałów, gdzie Pracownicy pomogą Państwu zainstalować aplikację i wyjaśnią jak korzystać z BLIK.

 Co to jest BLIK ?

  • BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego w Suwałkach

Kto może korzystać z BLIKA ?

  • Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
  • są posiadaczami konta w Banku Spółdzielczym w Suwałkach lub pełnomocnikami do tego rachunku
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną Banku Spółdzielczego w Suwałkach (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store)

 Aktywacja BLIK

  • Aby aktywować BLIK w aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego w Suwałkach naciśnij BLIK na głównym ekranie aplikacji. Następnie zaakceptuj Regulamin, powiąż rachunek z usługą BLIK i zatwierdź swoim kodem e-PIN.

Gotowe – BLIK jest aktywny.

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji Banku Spółdzielczego w Suwałkach wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej

Płatności w sklepach lub w Internecie:

a. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów;
b. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego w Suwałkach;
c. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu);
d. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga;
e. To już wszystko – zakupy opłacone.

Wypłata gotówki z bankomatu*:

a. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
b. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
c. Podaj kwotę transakcji
d. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego w Suwałkach.
e. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
f. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego w Suwałkach poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
g. Wypłata dokonana
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego w Suwałkach
3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
• aktualizuj system operacyjny oraz aplikację Banku Spółdzielczego w Suwałkach
• stosuj oprogramowanie antywirusowe
• stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
• aktualizuj przeglądarki internetowe;
4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją Banku Spółdzielczego w Suwałkach i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja Banku Spółdzielczego w Suwałkach .

Regulamin Usługi BLIK

Tabela opłat i prowizji bankowych dla Klientów Indywidualnych

Tabela opłat i prowizji bankowych dla Klientów Instytucjonalnych

 

© 2019 Bank Spółdzielczy w Suwałkach
Projekt i realizacja: CodeDev