Informujemy Szanownych Klientów o nowej możliwości wnioskowania o kartę płatniczą i dostęp do systemu bankowości elektronicznej.
W związku z trudną sytuacją, która opanowała kraj, Bank wychodzi naprzeciw
oczekiwaniom Klientów i wprowadza możliwość zdalnego wnioskowania o kartę
płatniczą oraz dostęp do systemu bankowości elektronicznej. Odpowiedni wniosek
należy pobrać, wypełnić i podpisać zgodnie ze wzorem podpisu złożonym w Banku.
Tak przygotowany wniosek należy wysłać na adres Banku:
Bank Spółdzielczy w Suwałkach, 16-400 Suwałki, ul. Utrata 4.
Klienci którzy posiadają dostęp internetowy mogą złożyć wniosek o kartę płatniczą za pomocą bankowości elektronicznej eBankNet.
Informacje w jaki sposób przekazać wypełniony wniosek znajdą Państwo w instrukcji Instrukcja eBankNet.
Wnioski do pobrania:
• Wniosek o kartę dla Posiadacza rachunku (Klient indywidualny)
• Wniosek o kartę dodatkową dla pełnomocnika (Klient indywidualny)
• Wniosek o dostęp do systemu bankowości elektronicznej (Klient indywidualny)
• Wniosek o kartę (Klient instytucjonalny i rolnik)
• Wniosek o dostęp do systemu bankowości elektronicznej (Klient instytucjonalny i rolnik)